poniedziałek, 21 stycznia 2019 r.  Imieniny: Agnieszki, Jarosława, Nory
Polski rynek mediów: Serwisy typu Netflix coraz popularniejsze, ale nie zastępują tradycyjnej TV

Dodano: 18.10.2018 8:55 | 7 odsłon | 0 komentarzy

Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w średniorocznym tempie 3,5%, by w 2022 r. osiągnąć wartość 13,4 mld dolarów. Największe wzrosty w tym okresie notować będzie reklama internetowa oraz OTT, czyli wideo w serwisach streamingowych bez udziału operatorów telewizyjnych - wynika z najnowszej edycji raportu firmy doradczej PwC "Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2018-2022"

Więcej w serwisie feedproxy.google.com »



Kod z obrazka
KomentarzeKomentarze:
reklama

Copyright © 2008 - 2019 informacje-24.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone